wtorek, 13 stycznia 2009

Bang Bang! - czyli Call of Juarez: Bound in blood


Wreszcie została oficjalnie ogłoszona gra, przy której miałem przyjemność ( w znacznej części ) pracować przez ostatnie niespełna 1,5 roku jako concept-artist. W sklepach ukaże się najprawdopodobniej dopiero gdzieś w tym roku ale i tak z faktu jej ujawnienia jestem niezwykle zadowolony gdyż udowadnia, że przez ten ostatni okres czasu nie siedziałem i nie pierdziałem w przysłowiowy stołek. Będe się starała na blogu jakoś komentować kolejne wiadomości o projekcie a po jego wydaniu zrzucić tu multum moich skromnych prac do niegoż tworzonych. Trochę więcej np tu: GryOnline
Ściskam miśki!


1 komentarz:

aakami pisze...

WOW. Chciałam powiedzieć, że jestem pod wielkim wrażeniem prac z Twojego bloga! Jesteś niesamowity i naprawdę marzę, żeby kiedykolwiek zbliżyć się chociaż o kawałeczek do tego, jak niesamowite rzeczy robisz!
Serio, znalazłam link do Twojej strony na kokoarcie (www.kokoart.net) i aż mi dech zaparło!!